REGISZTRÁCIÓ A KOMMUNIKÁCIÓ A FIATAL GENERÁCIÓKKAL A Z ÉS AZ Y GENERÁCIÓ MEGSZÓLÍTÁSA KONFERENCIÁRA
Időpont:
2014-12-04 09:00
Helyszín:
Pécs, Zsolnay Vilmos u. 16., BTK Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék, E25-ös épület, 001. terem
A TUDOMÁNYKOMMUNIKÁCIÓ A Z GENERÁCIÓNAK PROJEKT EREDMÉNYEI TÁMOP-4.2.3-12/1/KONV-2012-0016


REGISZTRÁCIÓ
 
Kommunikáció a fiatal generációkkal
a „z” és az „y” generáció megszólítása
konferenciára
 
a tudománykommunikáció a z generációnak projekt eredményei
támop-4.2.3-12/1/konv-2012-0016
 
A konferencia helyszíne és időpontja:
Pécs, Zsolnay Vilmos u. 16., BTK Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék,
E25-ös épület, 001. terem
2014. december 04. 9.00-12.00

A konferencia célja
A rendezvény célja, hogy a Z és az Y generációról (16-24 évesek) két évig tartó kutatások alapján megszerzett ismereteket átadja az egyetemen frontvonalban dolgozók számára. A rendezvény áttekintést ad a fiatal generációk magatartásáról, életstílus csoportjairól, a kommunikációs szokásairól, az életre való készüléséről, a tudományokhoz való viszonyukról, a médiahasználati szokásairól. A konferencia ezen ismeretek továbbításával jelentősen hozzájárulhat a fiatal generáció jobb megismeréséhez, az egyetemen frontvonalban dolgozók mindennapi munkájának megkönnyítéséhez.
 
Regisztráció  
A konferencián a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Kérjük, hogy legkésőbb 2014. november 30-ig regisztráljon a lap alján!

 
PROGRAM
 
8.30-9.00: Regisztráció
9:00-9:25: Törőcsik Mária: Generációs gondolkodás - kutatás a Z és az Y generációról, életstílus csoportok
9:25-9:40: Szijártó Zsolt: Generáció- és médiakutatás között: keretek és megközelítések
9:40-9:55: Szűcs Krisztián: Tudomány iránti érdeklődés a fiatal generáció csoportjainál
9:55-10:00: Szontágh Krisztina: A Z generációs honlap 
10:00-10:30: KÁVÉSZÜNET
10:30-10:45: Kuráth Gabriella: Villámmegoldások a Z generáció megszólítására 
10:45-11:00: Guld Ádám: Bedrótozott nemzedék. "Árnyékkutatás" a Z generáció médiahasználatáról
11:00-11:15: Glózer Rita: Z generációs tartalom-előállítók az új médiában
11:15-11:30: Maksa Gyula: Képregény(alapú médiaközegek) és ismeretterjesztési lehetőségek
11.30-12:00 BÜFÉ
 
ELŐADÓK

Törőcsik Mária egyetemi tanár, a PTE Közgazdaságtudományi Karán marketinget, vásárlói és fogyasztói magatartást, személyiségmarketinget, illetve márkamenedzsmentet oktat. Kutatási területei a fogyasztói magatartás, a trendkutatás, a marketing aktuális problémái. Egyetemi oktatói feladatai mellett marketing tanácsadással és marketingkutatással, továbbá trendkutatással foglalkozik.
 
Szijártó Zsolt habilitált egyetemi docens, a Kommunikáció- és Médiatudományi tanszék vezetője. PhD tanulmányait a berlini Humboldt Egyetem Európai Etnológia tanszékén folytatta. Főbb kutatási területei: kultúraelmélet, a társadalmi konfliktusok kommunikatív elemzése, kommunikációelmélet, a mindennapi élet antropológiai vizsgálata.
 
Szűcs Krisztián 1999-től PhD hallgatóként, 2002-től egyetemi tanársegédként vett részt a Marketing tanszék munkájában. 2008-tól ugyanitt adjunktus. Főbb kutatási területei: marketingkutatás az információs társadalomban, fogyasztói piacok szegmentációja.
 
Kuráth Gabriella doktori fokozatát 2007-ben szerezte a Pécsi Tudományegyetem Regionális Politika és Gazdaságtan Doktori Iskolájában.  Jelenleg a PTE Rektori Hivatalának marketing vezetője. Fő kutatási területe a felsőoktatási marketing és a diplomás pályakövetés.
 
Guld Ádám egyetemi tanársegéd a PTE-n. 2008-tól a Bölcsészettudományi Karon a Kommunikáció- és Médiatudományi tanszéken oktat. Főbb kutatási területei: a média kulturális tanulmányozása, posztmodern identitáselméletek, identitásreprezentáció a médiában, városantropológia, szocialista városépítészet, városi terek diszfunkciói.
 
Glózer Rita doktori fokozatát 2007-ben szerezte. 2008-tól egyetemi adjunktus a PTE BTK Kommunikáció- és Médiatudományi tanszékén.  Főbb kutatási területei: diskurzuselemzés, szervezeti kommunikáció, civil társadalom.
 
Szontágh Krisztina a Pécsi Tudományegyetem Regionális Politika és Gazdaságtan Doktori Iskolájában szerezte doktori fokozatát. Kutatási területe a doktori képzésben résztvevők PhD minősítésének elősegítése a Web 2.0 eszközrendszerével, fókuszálva a közösségi oldalak marketinglehetőségeire.
 
Maksa Gyula 2013-tól egyetemi adjunktus a PTE Kommunikáció- és Médiatudományi tanszékén. PhD fokozatát 2008-ban szerezte meg summa cum laude minősítéssel. Értékezését Mediativitás, médiumidentitás, „képregény” címmel írta. 
Események konferenciák
H K Sze Cs P Szo V
   
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
     
Tagok